Csillagos ötös a Blicklének
Pozitív visszajelzés a 2018-as nemzetközi ügyfélelégedettségi felmérésben
2018 októberében újra eljött az idő – az ügyfelek véleményt mondhattak a Blickléről az ügyfélelégedettségi felmérés során. A felmérést kétévente küldik ki a németországi ügyfeleknek, valamint a Blickle-fióktelepek ügyfeleinek. Ennek során egy e-mailt küldenek egy hivatkozással, amelyen keresztül a résztvevők kényelmesen, online tölthetik ki a kérdőívet. Ezúttal is örömmel fogadta a vállalat a 17 országból érkező számos résztvevő visszajelzését és a kiváló értékeléseit.
A résztvevők ismét fontos információkat szolgáltattak arról, hogy mely területeken teljesít a Blickle már jól, és milyen optimalizálási lehetőségek állnak még fenn. Többek között értékelésre került az internetes megjelenés, az irodai munkatársak és a területi képviselők által nyújtott támogatás és általánosságban a Blickle, mint beszállító. Ezenkívül értékelték a weboldal funkcióit, mint például a termékkeresést, a CAD letöltést vagy a webáruházat is.
A korábbi 2016-os felméréshez képest az ügyfelek értékelése összességében még pozitívabb volt. Különösen kiemelkedőnek értékelték a Blickle termékek minőségét, a szállítási teljesítményt, valamint az irodai munkatársak és a területi képviselők által nyújtott szakmai tanácsadást.
Az eredmények azt mutatják, hogy a vállalat mindennapi elkötelezettsége az ügyfelekkel szemben gyümölcsöző és ez motivál bennünket az ügyfélelégedettség további növelésére.
A Blickle őszinte köszönetet mond a felmérésben résztvevő összes ügyfélnek.