Blickle vevői elégedettségi felmérés 2024
Értékes visszajelzések és társadalmi elkötelezettség
„Munkánk sikerét ügyfeleink elégedettségén mérjük. Számunkra a Blickle-nél az elégedett ügyfelek jelentik teljesítményünk mércéjét, és egyúttal ösztönzést is arra, hogy folyamatosan továbbfejlesszük magunkat” - hangsúlyozza Dr. Sarah Blickle-Fenner, a Blickle Räder+Rollen GmbH u. Co. KG ügyvezető igazgatója. Ezért idén is átfogó felmérést végeztünk, hogy reprezentatív és megbízható eredményeket kapjunk a vásárlói elégedettségről.
A 10 kérdést tartalmazó, különböző témájú kérdőívet október végén 19 országban küldték ki az ügyfeleknek. A felmérésben több mint 2000 ügyfél vett részt Európából, Észak-Amerikából és Ázsiából, ami rendkívül magas részvételi arányt jelent. Különösen örvendetes: az általános értékelés átlagosan 1,7-es értéket ért el az 1-től (nagyon jó) 6-ig (elégtelen) terjedő skálán. Ez azt mutatja, hogy a Blickle magas színvonalát, például a szaktanácsadás, a termékek elérhetősége és a „Made in Germany” minőség terén továbbra is nagyra értékelik.
Kiemelkedő termékminőség és új társadalmi kezdeményezés
A felmérés eredményei ismét kiemelik a „Made in Germany” termékek minőségét és megbízhatóságát: a vásárlók 97,1 százaléka nagyon jónak vagy jónak minősítette a termékminőséget. A weboldal/webshop, a szakértői tanácsadás és a megkeresések gyors feldolgozása szintén a legjobb értékelést kapta.
Idén külön kiemelkedő esemény volt egy új társadalmi kezdeményezés. A Blickle minden résztvevő után 2 eurót adományozott az UNICEF-nek. A több mint 2000 válasznak köszönhetően jelentős összeg gyűlt össze, amely a világszerte rászoruló gyermekek javát fogja szolgálni. „Vásárlóink elkötelezettsége nemcsak a Blickle iránti bizalmukat mutatja, hanem egy jó ügyet is támogat - erre különösen büszkék vagyunk” - magyarázza Dr. Sarah Blickle-Fenner. „Szeretnénk köszönetet mondani minden vásárlónak, aki részt vett a felmérésben, értékes visszajelzéseikért és támogatásukért. Az eredmények segítenek nekünk a fejlesztési lehetőségek feltárásában és szolgáltatásunk folyamatos optimalizálásában.”